Najnowsze Wpisy

W koncu mam bloga!!!!! Komentarze (0)
22. października 2003 19:04:00
linkologia.pl spis.pl
Wow!Sama nie moge uwierzyc w to ze nareszczcie mam bloga!!!Co prawda troche mi w jego zalozeniu pomagala Gosia(dzieki za to)ale wazne ze go mam!W sumie to nie wiem o czym mam pisac.Moze zaczne od tego ze chcialabym podziekowac wszystkim moim przyjaciolom za to ze sa ze mna!!!!Nie dlugo zaprosze was wszystkich i zrobimy imprezke bo przeto starsi wyjezdzaja i to na 2 tyg. :).Jak obiecalam napisze cos o wspanialej Romci!!!Ciesze sie ze cie poznalam i wierze w to ze pomiedzy toba a Marcinem wszystko bedzie doprze,bedziecie ze soba....i przyjedziecie RAZEM mnie odwiedzic!!!(o ile bedziecie chcieli).Qrde powinnam miec dola bo troche mi sie nie uklada ale mimo to sie ciesze!Wokol mnie sa same pary:Gosia i Maciej,Malwina i Robert ,Roma i Marcin,Marzenka i Popek itp.mam nadzieje ze ja tez znajde w koncu ta druga polowe. A wlasciwie to juz ja znalazlam.Tylko chcialabym bardzo zeby z tego cos wyszlo(chociaz to watpie):(.Dopra koncze |moja PIERWSZA NOTKE:)Hehe ciesze sie!!!
jabko : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bububusio | still-sad | jachis | wiosna | jaari | Mailing